Veelgestelde vragen

Bestellen

Ja dat kan! Je kunt bij de bestelnotities vermelden dat je het spel ingepakt wilt hebben. De bestelnotities kun je vinden bij het afrekenen van je bestelling. Koop je meerdere spellen, maar is één spel een cadeau? Vermeld dan welk spel ingepakt moet worden. Het inpakken doen wij met alle liefde gratis.

Wij kunnen een bericht van jou op een kaartje schrijven en deze bijvoegen in de doos. We zullen het bericht op een neutraal kaartje schrijven. Vermeld hierbij ook of wij jouw naam moeten vernoemen op de kaart. Je kunt het bericht bij bestelnotities vermelden. De bestelnotities kun je vinden bij het afrekenen van je bestelling.

Neem contact met ons op. Wij gaan uitzoeken of wij het spel voor je kunnen bestellen.

Neem contact met ons op. Wij gaan uitzoeken of het spel nog besteld kan worden.

De kortingscode kun je invullen tijdens het afrekenen. Voeg het spel dat je wilt kopen toe aan de winkelwagen. Klik op afrekenen en voeg je kortingscode toe. De korting wordt direct berekend.

Wij maken gebruik van de Kleine Ondernemers Regeling (KOR). Hierdoor zijn wij vrijgesteld van BTW.

Per ongeluk een verkeerd bezorgadres doorgegeven? Neem dan zo snel mogelijk contact met ons op. We proberen dan de bestelling voor je te wijzigen.

Neem hiervoor contact met ons op via het contactformulier. Een wijziging is alleen mogelijk als je bestelling nog niet is verwerkt.

Neem hiervoor contact met ons op via het contactformulier. Een wijziging is alleen mogelijk als je bestelling nog niet is verwerkt.

Je ontvangt je factuur op het moment dat je je bestelling hebt geplaatst via een email. 

Heb je een account aangemaakt dan kun je jouw factuur terugvinden via Mijn account onder het kopje “Bestellingen”.

Neem hiervoor contact met ons op via het contactformulier en wij passen je factuur aan.

Wil je meerdere producten bestellen? Vraag dan een offerte aan via de mail, vermeld hierbij welke producten je wilt en de aantallen, en we nemen zo snel mogelijk contact met je op.

Verzending & Bezorging

Hieronder staat een overzicht welke verzendkosten wij hanteren:

Nederland:
Brievenbuspakket: €2,95
Standaard pakket: €3,95
Gratis verzending vanaf €50,-
Gratis verzending naar postcodes in: Gemeente Kaag en Braassem (m.u.v. Kaag) en Weteringbrug.

België:
Standaard pakket: €7,95

Nederland:
Bij besteding vanaf €50,- wordt je bestelling gratis verzonden.

België:
Bij besteding vanaf €75,- wordt je bestelling gratis verzonden.

Wanneer het product op voorraad en voor 17:00 besteld is, kun je het binnen 2 werkdagen in huis verwachten.

Voor de gemeente Kaag en Braassem (m.u.v. Kaag) en Weteringbrug geldt voor 21:00 besteld, de volgende dag in huis.

Controleer bij ontvangst altijd direct je producten op beschadigingen. Is je pakket beschadigd? Neem dan binnen 7 dagen contact met ons op. Wij zoeken naar een passende oplossing!

Het is natuurlijk niet de bedoeling dat er onderdelen missen. Neem binnen 7 dagen contact met ons op en we gaan het oplossen. Je hebt als consument het eenmalige recht op gratis vervanging van ontbrekende onderdelen.

Je kunt je pakket volgen met onze Track & Trace gegevens. Deze gegevens kun je terugvinden in onze verzendbevestiging. Deze verzendbevestiging ontvang je automatisch per mail zodra je bestelling is ingepakt en klaar staat voor verzending.

Je kunt je Track & Trace invullen op onze Track & Trace pagina

De bezorger komt vaak de volgende werkdag terug of geeft je bestelling af bij de buren. Als dat niet lukt, dan brengt de bezorger je bestelling naar een afhaalpunt bij jou in de buurt.

Indien gewenst kun je vaak vóór de eerste afleverpoging een ander aflevermoment kiezen. Voor meer informatie open de Track & Trace link in onze verzendbevestiging of neem contact op met de bezorger.

Betaling

Je kunt betalen via iDEAL, Riverty, Bancontact, Mastercard, Visa, Apple Pay of SEPA (bank transfer). Alle betalingen worden geregeld via Buckaroo.

Ja! Je kunt op deze webshop kiezen voor Riverty achteraf betalen.

Onze bestelprocedure vindt geheel plaats via een beveiligde SSL-verbinding van onze payment provider Buckaroo. Je hebt hier geen speciale software voor nodig: bij ons bestel je altijd veilig. Je kunt dat controleren door op het slotje of URL met https in de adresbalk van je browser te klikken.

Deze website gebruikt het wijdverspreide Let’s Encrypt certificaat van TransIP. TransIP biedt hiermee een complete website-security oplossing voor gebruikers die belang hechten aan vertrouwen en de hoogste kwaliteit beveiliging.

Helaas kan het voorkomen dat een betaling is mislukt of geweigerd. In de meeste gevallen ligt dit niet aan jou, maar komt dit door een technisch probleem. Probeer in dat geval nogmaals je bestelling te plaatsen.

Mocht je betaald hebben maar geen email hebben ontvangen, neem dan even contact met ons op. Dit voorkomt dubbele betalingen, mocht je dubbel betaald hebben dan betalen we dit bedrag binnen enkele werkdagen terug.

Retourneren & Ruilen

Dit doe je gemakkelijk en snel via het online retourformulier op onze retourpagina.

Retourneren kan binnen 30 dagen. De 30 dagen starten na het ontvangst van je bestelling. Je dient het online retourformulier in te vullen. Daarna kun je het artikel ongeopend retourneren. Stuur het artikel goed ingepakt terug in de originele verpakking. Wanneer je een spellenpakket terugstuurt dien je het gehele pakket volledig te retourneren.

Ja, retourneren is gratis. 

Breng het retourpakket naar een PostNL punt

Het bedrag wordt binnen 14 dagen na het aanmelden van de retour terugbetaald. Wanneer we het retourpakket eerder hebben ontvangen en het voldoet aan de retourvoorwaarden dan storten we het bedrag binnen 5 werkdagen terug op jouw rekening.

Een spellenpakket kan alleen in zijn geheel geretourneerd worden. Wil je toch liever één spel uit het pakket houden? Retourneer dan het hele spellenpakket en bestel het spel apart op onze site.

Zie onze retourpagina voor meer informatie.

Allereerst onze excuses voor het ongemak! Neem hiervoor contact met ons op en wij lossen het zo snel mogelijk voor je op.

Ruilen is bij ons geen enkel probleem. Dit kan je zelf aanvragen via het  contactformulier op onze contactpagina. Geef duidelijk aan welk product je wilt ruilen en wij regelen de rest.

Voldoet je product aan onze retourvoorwaarden, dan sturen we je direct een nieuw product op.

Bij een duurder product ontvang je van ons een betaalverzoek voor het onderlinge verschil. Zodra we je betaling hebben ontvangen, sturen we het nieuwe product direct naar je op.

Bij een goedkoper product ontvang je binnen enkele werkdagen het onderlinge verschil terug op je rekening.

Inloggen

Je kunt jezelf gemakkelijk en snel registreren via Mijn account. Je ontvangt je wachtwoord via de mail. Heb je al een account? Log hier dan in met je persoonlijke inloggegevens.

Je persoonlijke gegevens worden gebruikt om je ervaring op deze site te ondersteunen, om toegang tot je account te beheren en voor andere doeleinden zoals omschreven in onze Privacybeleid.